Forum o OTS Korona
Witam! Musze opisać wszystkie profesje, gdyż nikt pewnie nie wie o co chodzi w kazdej profesji, a ja chce zeby zadna profesja nie miala tajemnic.
ZDJĘCIE:
1. Wlasciwości [zastosowania] paladyna:
-15cap co poziom, 15 zycia i 5 many,
-regeneracja 3hp/2mp co sekunde,
-normalne skilowanie mlvl,
-atakuje co sekunde,
-maksymalna ilosc punktow duszy to 100,
-obrazenia od rozdzek są równe 50% normalnych ich obrażen [nie jest to pelny mag],
-obrazenia od leczenia zwiekszone o 10% [nie dotyczy mikstur],
-skuteczność obronna tarczy i broni +50% [def],
-dobrze skiluje: fist, club, sword, axe, fishing,
-doskonale skiluje obrone [shielding],
-wolno skiluje dystans,
-obrazenia od czarów zależą od skili lub lvl i mlvl,
-dostaje malo ilosc many i duzo zycia od mikstur [więcej o miksturach tutaj ],
-może puszczać aury zwiekszając swe statystyki i statystki czlonkow druzyny,
-posiada czary leczące, które jednak działają w czasie [regenerują],
-duzo broni zadaje dodatkowe obrazenia od zywiolu.
Dosyć duzo cech, ale to te najwazniejsze.
2. Umiejetnosci.
Już mowie, ze mane/lvl/inne wymagania zobaczyc mozna na stronie acc makera, czyli tutaj.
Nie bede tego tutaj opisywać!
Czary wymagajáce bycia w druzynie zaznacze gwiazdká *
Oto one:
1. Ataki:
Charge - krotki lecy szybki bieg, czar zwieksza predkosc,
Holy Shield - zwieksza shielding o 120%,
Blessed Hammer - atakuje przeciwnika mlotkiem,
Vengeance - potezny atak dodatkowo atakuje przeciwnika ogniem, energiá i lodem,
Zeal - atakuje dookola przeciwnikow,
Sacrifice - czar niezuzywa many, ale 8% obrazen to utrata zycia pala
2. Aury Obronne [defensywne]:
*Salvation - czar druzynowy, dodaje na 2 min. +60% shielding
*Meditation - regeneruje hp i many, 2 min. po 15mp i 7hp co sekunde,
Vigor - zwieksza predkosc wszystkich czlonklow druzyny,
*Cleansing - oczyszcza z zatrucia i klátwy, powoduje regeneracje 7hp/s. przez 2 min.,
*Defiance - dodaje 20% shieldingu na dwie minuty,
*Prayer - regeneruje dwie minuty zycie 7hp/s
Redemption - 'odkupuje zwloki' do okola palka, dodajá one 80hp i 80mp za kazde zwloki, WARUNEK jest taki, ze zwloki muszá byc wystawione na powierzchnie [nic nad nimi nie moze byc].
3. Aury Ofensywne [ataku]:
*Might - zwieksza skile ataku druzyny o 10% przez 2 min.,
Holy Fire - atakuje ogniem wszystkich przeciwnikow dookola paladyna,
*Concentrate - zwieksza skile ataku druzyny o 35% przez 2 min.,
Holy Cold - atakuje zimnem wszystkich przeciwnikow dookola paladyna,
Holy Shock - atakuje blyskawicami wszystkich przeciwnikow dookola paladyna,
*Fanaticism - zwieksza skile ataku druzyny o 60% przez 2 min.,
Conviction - zmniejsza obrone wszystkich przeciwnikow dookola paladyna o 90%,
Mysle ze tyle starcza, a jakbyscie mieli problemy to prosze o odezwe w tym temacie.
by Baresark
Offline