1. Potrzebny: Hand Axe [10:5], Club[7;7], Rapier [10:8] Koszty: 300 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: STEEL x 'TIREL', [x to nazwa przedmiotu, ktory sie ulepsza] Właściwości: [axe] 15:7, [club] 13:12, [sword] 15:10 Wymagany poziom: brak 2. Potrzebny: a plate armor [10arm] Koszty: 3.000 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: STONE plate armor 'SHAELUMPULLUM' Właściwości: [13arm], +5 do wszystkich odporności, +1 do club, +2 do shielding Wymagany poziom: brak 3. Potrzebny: a sword [14:12] Koszty: 7000 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: SPIRIT sword 'TALTHULORTAMN' Właściwości: [14:12] +2 magic lvl, regeneruje zycie 5/s, regeneruyje mane 7/s Wymagany poziom: 20 4. Potrzebny: a dwarven shield [26] Koszty: 9500 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: SPIRIT dwarven shield 'TALTHULORTAMN' Właściwości: [26], +2mlvl, reg hp 5/s, reg mana 7/s, +10 do odpornosci na zywioly Wymagany poziom: 25 5. Potrzebny: a medusa shield [33] Koszty: 75000 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: SANCTUARY medusa shield 'KOKOMAL' Właściwości: [35], +20 do odpornosci na zywioly Wymagany poziom: 45 6. Potrzebny: a paladin armor [12] Koszty: 25000 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: PRINCIPLE paladin armor 'RALGULELD' Właściwości: [14] +2 do sword, +2 club, +10 do odpornosci na ogien Wymagany poziom: 35 7. Potrzebny: a phoenix shield [34] Koszty: 60,000 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: PHOENIX phoenix shield 'VEXVEXLOJAH' Właściwości: [38] +20 do odpornosci na ogien, +16/s regeneracja zycia, +7/s reg. many, noszenie zapewnia tarcze many [mana/magic shield] Wymagany poziom: 65 8. Potrzebny: a wand of cosmic energy Koszty: 45k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: MEMORY wand of cosmic energy 'LUMIOSOLETH' Właściwości: +3 mlvl, +13/s reg.mane Wymagany poziom: 30 9. Potrzebny: a hammer of wrath [48:12] Koszty: 80k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: LAWBRINGER hammer of wrath 'AMNLEMKO' Właściwości: [42+7:31], +7 do ataku lodu, atak podpala cel: 7 razy po 10, atak oświeca cel: 11 razy po 14, regeneruje zycie 18/2s Wymagany poziom: 75 10. Potrzebny: a headchopper [42;20], dwureczny Koszty: 125k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: LAST WISH headchopper 'JAHMALJAHSURJAHBER' Właściwości: [53:25], +5 do axe, trafienie spowalnia cel -120 Wymagany poziom: 115 11. Potrzebny: a halberd [35:14] Koszty: 10k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: INSIGHT halberd 'RALTIRTALSOL' Właściwości: regeneruje mane 14/s Wymagany poziom: 25 12. Potrzebny: a guardian halberd [46:15] Koszty: 70k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: INFINITY guardian halberd 'BERMALBERIST' Właściwości: [49:17], obniza obronce celu -100% [bedzie trwalo 460s. od czasu ostatniego trafienia], Wymagany poziom: 75 13. Potrzebny: a dragon hammer [32:20] Koszty: 15k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: HOLY THUNDER dragon hammer 'ETHRALORTTAL Właściwości: [28+7:21], +7 do ataku energii, +5 do odpornosci na energie, Wymagany poziom: 25 14. Potrzebny: a morning star [25:11] Koszty: 30k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: HEART OF THE OAK morning star 'KOVEXPULTHUL' Właściwości: +3 do mlvl, +10 do odpornosci na zywioly, reneruje mane 7/s i zycie 5/s Wymagany poziom: 25 16. Potrzebny: a bow Koszty: 5k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: HARMONY bow 'TIRITHSOLKO' Właściwości: +200 do szybkości poruszania sie, trafienie podpala przeciwnika 3 razy po 10, -;- zamraża 4 po 7, -;- razi energia 2 po 25 Wymagany poziom: brak 17. Potrzebny: mercenary sword [43:27] Koszty: 45k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: HAND OF JUSTICE mercenary sword 'SURCHAMAMNLO' Właściwości: [40+6:33] +6 atk od ognia, zmniejsza umiejetnosci wroga [sword,fist,club,axe,distance] o 10% Wymagany poziom: 60 18. Potrzebny: a silkweaver bow Koszty: 25k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: FAITH silkweaver bow 'OHMJAHLEMELD' Właściwości: zasięg 7, zwiekszona szansa na trafienie o 11%, +7 do ataku, +11 do odpornosci na zywioly Wymagany poziom: 65 19. Potrzebny: a crown shield [32] Koszty: 33k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: EXILE crown shield 'VEXOHMISTDOL' Właściwości: [36] +5 do shielding, +5 do odpornosci na ogien i na lod, trafienie spowalnia cel -300 Wymagany poziom: 45 20. Potrzebny: a scale armor [9] Koszty: 107k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: ENIGMA scale armor 'JAHITHBER' Właściwości: +2 do wszystkich umiejetnosci, +400 do szybkosci, +8% odpornosc na obr. fizyczne, noszenie zapewnia tarcze many Wymagany poziom: 85 21. Potrzebny: a norse shield [28] Koszty: 5k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: DRAGON norse shield 'SURLOSOL' Właściwości: +5 do sword, axe, club, distance, noszenie zapewnia aure Świety Ogien [rani wszystkich przeciwników do okoła 63-65] Wymagany poziom: 25 22 Potrzebny: a war hammer [45:10], wymagany poziom 50 Koszty: 45k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: DOOM clerical mace 'HELOHMUMLOCHAM' Właściwości: [39+6:10] +6 do ataku lodu, atak paralyzuje przeciwnika na 10s. -150speed, atak zamraza przeciwnika co 1s po 14, wymagania -30% Wymagany poziom: 35 23 Potrzebny: an epee [37:23] Koszty: 65k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: DESTRUCTION epee 'VEXLOBERJAHKO' Właściwości: [31+6:23] +6 atk od ognia, atak podpala przeciwnika 5x po 20, atak przeklina przeciwnika 4x po 21 Wymagany poziom: 80 24 Potrzebny: a pick Koszty: 80k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: CALL TO ARMS pick 'AMNRALMALISTOHM' Właściwości: +21 obrony, +1 do wszystkich umiejetnosci poza shiedling, +6 do shielding, regeneruje zycie 21/s i mane 14/s Wymagany poziom: 75 25 Potrzebny: a heroic axe [44;24] Koszty: 250k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: BREATH OF THE DYING heroic axe 'VEXHELELELDZODETH' Właściwości: [48+6:29] +6 do ataku trucizny, +5 do axe, shielding, fishing, +2 mlvl, +50 do speed, Wymagany poziom: 135 26 Potrzebny: a spiked squelcher [41:21] Koszty: 80k Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: BEAST spiked squelcher 'BERTIRUMMALLUM' Właściwości: [48:21] +6 do club, atak oglusza przeciwnika i traci on 200 szybkosci na 5s Wymagany poziom: 90 27 Potrzebny: a brass shield [16] Koszty: 750 Nowy przedmiot, nazwa [pełna]: ANCIENT'S PLEDGE brass shield 'RALORTTAL' Właściwości: [22], +20 do odpornosci na zywioly, noszenie zapewnia tarcze many Wymagany poziom: brak
|